Lite dåligt med bloggande..
Men vi gör inte så mycket heller, så finns inte så mycket att skriva om.
 
Vi längtar hem lite både jag och Jonas. Men vi pratar väldigt mycket om framtiden. Hus, barn, jobb, häst. Inte konstigt att man längtar hem.
 
Men samtidigt längtar vi till Australien med. Jag vill börja jobba. Hellst med hästar. Men går bra med vad som. Blir säkert fruktplockning. Men har inget emot det, snarare tvärt om. Vill gärna jobba tungt.
 
Saknaden efter häst är stort nu. Vill rida och utbilda sessan. Betäcka henne och se vad det blir för fint.
Köpa ponny att utbilda och sälja. Ångrar stort att jag inte köpte den fina unghästen jag var sugen på.
 
Men ska bli kul att äntligen snart komma till Australien och lämna denna tråkiga ö phi phi. Tack för att vi hitta ett hotell med pool. Hade inte överlevt annars.
 
Nionde grottan har jag läst färdigt nu med. Börjat på sista boken i serien. 
 
Allt är färdigt packat för avfärd mot phuket i morgon. Båten går vid 9.
 
Hoppas ni har det bra:)
 
 

3 kommentarer

Sus

19 Jan 2015 14:40

Wow vilken häftig bild <3

Svar: Åh, tack så mycket:)
Elin

Rose-Marie Rang

19 Jan 2015 17:57

Men det är ju trevligt och bra att ni nu har tid att i lugn och ro kunna planera framtiden. Det var ju någotvpositivt. I vardagen kommer alltid allt annat ivägen.
Ta det lugnt för snart är det dags för hårt arbete....
/rosie

Per-Olov Johansson

19 Jan 2015 18:16

Skönt att kunna planera framtiden tillsammans i lugn och ro.Passa på och njut. När ni kommer tillbaka så har ni ett minne för resten av era liv.

Kommentera

Publiceras ej