Idag har vi bytt hotell. Ett billigare hotell. Har ska vi bo i 4 nätter innan vi åker tillbaka till fastlandet:) då blir det hua hin:) 
 
Men det är väldigt dåligt internet här. Så inläggen kanske dröjer lite. Kommer nog komma ett enda stort sen när jag väl får bra internet.
 
Min onda rumpa är lite bättre. Och det är nog hemorrojder jag fått. Jätte kul. Förlåt alla mina läsare för att jag kanske informerar för mycket. Men det är sån jag är.
Har ju inte kunnat sola på två dagar. Typ bara legat på rummet pga detta. Måste ju förklara varför, eller hur;)
 
Men i morgon ska jag sola. Det har jag bestämt!!! 
 
Hoppas ni har det bra:)
 
 
 
 

1 kommentarer

Rose-Marie Rang

07 Jan 2015 13:51

Bra att ni kan spara in lite pengar nu på rummet. Finns ju lite roligare saker att göra för pengarna.
Ni får väl god mat varje dag? Jag längtar efter den maten! Hade önskat ni hade kunnat ta med lite hem till mej 😳
Sov gott i det nya rummet.
Kram/rosie

Svar: maten är god. inte fått någon så god som den vi åt i Bangkok på vår promenad. hoppas med att vi sover gott:)
Elin

Kommentera

Publiceras ej