Ja ni. Solat och badat idag:) 
Lyckades sova lite längre:) till halv 8:) himla bra.
 
Vi brukar byta om till badkläder på morgonen. Så går vi och äter frukost. Sen direkt till havet.
Bor en bit bort så tar en stund att gå:) men vi gillar ju det, det som vi nog gjort mest på denna resan:p
 
Då magen inte är med på noterna helt så åt jag inget bröd till frukost, men korkad som jag är tog jag pannkaka. Den var god:) men i morgon tar jag nog bara frukt tror jag. Får se vad den säger i morgon.
 
Gick som sagt till stranden efter frukost. Vi var väl där vid 11 tiden. Låg och drog oss på morgonen med att titta klart den filmen vi börja på igår:p
 
Sen gick vi från stranden vid tre tiden. Stannade och åt på vägen hem. Fick massa mat. Så tog med mig resterna till rummet.
 
Sen har vi legat och kollat på film typ. Jonas är mega sugen på hönekaka med kaviar och ost. Det lockar för mig med men suget efter ugnsbakad falukorv med antingen potatismos eller stuvade mackaroner. Så sugen!!! Det lär mamma få göra till mig när vi kommer hem till Sverige.
 
Hoppas ni har det bra hemma i snöiga Svea rike.
 
Här kommer lite bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Per-Olov Johansson

22 Jan 2015 15:06

Fina bilder.
Jag åt ungsbakad falukorv förra veckan, gööörgöööt

Rose-Marie Rang

24 Jan 2015 16:29

Jag lovar att ni äter godare mat än vi här in Sweden. Dessutom har ni 100% bättre väder! Här snöar och snöar.
Njut!! Snart är ni tillbaka i verkligheten igen 😳
/rosie

Kommentera

Publiceras ej