Idag har vi lyckats sola och bada lite.
Det var väldigt skönt.
 
Har fått söka vård för hemorrojderna. Fick lite medicin som jag hoppas kommer hjälpa mig så skiten försvinner. Kosta mig 1750 bath. Sved lite men det gör det ju i röven med så.. 
 
Vi åt lite på ett ställe efter jag träffat läkaren. Det var gott. Men inget slår det vi åt i Bangkok. Kommer nog aldrig kunna få äta den goda rätten igen..
Dom hade gratis wifi där och det gick snabbt. Så ladda ner två filmer medans vi åt så vi kan kolla på något ikväll. Vi förstår ju inte riktigt thailändska:p
 
I morgon ska vi se om vi kanske får plats på en sådan där båtutflykt. Så vi gör något:) 
 
Rummet vi bor på är lite skabbit och ingen riktigt toalett. Man kan liksom inte spola. Finns en hink man fyller med vatten och sen typ spolar med det.
Efter mina morgon bestyr i morse så blev det lite stopp. Men min älskade Jonas fixade det. Han är fan bäst han. 
 
Hoppas ni har det bra.
 
Här kommer lite bilder:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Rose-Marie Rang

08 Jan 2015 16:50

Maten ser iallafall god ut. Avis på den är jag.
Men kanske inte på toan.
Åk iväg på den där båtturen nu!
Ni ser ut att ha det underbart där i solen. Vi andra stackare går här i regn och rusk. Ha det bra!
Kram/rosie

Kommentera

Publiceras ej