Jösses va tiden kan gå fort ibland.
 
Andra dagen här i phuket. Vi åkte till patong. Väldigt fin strand med skönt vatten. Inte som phi phi här inte.
Solat och badat hela dagen idag:) 
Så Jonas är en liten kräfta på benen och jag lite i ansiktet, glömde smörja in där idag.
 
Annars har vi det bra. Våra magar har väl krånglat lite. Jonas är bättre men nu har min börjat..
Men det löser sig som han sa som sket i vasken;)
 
Här lär vi nog stanna tills vi flyger till Singapore. Dom sista nätterna vill jag på på lite mer lyxhotell!!! Vi får se, det svider ju lite i plånboken, men hade varit mysigt!:)
 
Jag är väldigt dålig på att ta kort. Så ni får nöja er med dom få jag tagit. Ska försöka bli bättre. Men är svårt. Lättare om man hade mobilen runt halsen hela tiden, men nu ligger den ju i väskan:(
Men jag ska göra ett försök. Lite vanliga bilder och så på mat brukar vara populärt;)
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Per-Olov Johansson

21 Jan 2015 17:17

Njut av tillvaron och varandra, en sådan resa göra man inte så många gånger i livet. NJUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTT

Rose-Marie Rang

24 Jan 2015 16:34

Stranden ser ljuvlig ut 😊☀️☀️. Sol & god mat. Inte konstigt att magen krånglar. Den får ju annorlunda mat varje dg, än vad den är van vid, tyvärr 😦😦😦
/rosie

Kommentera

Publiceras ej